Veel gestelde vragen?

2. Binnen welke termijn kan mijn toestel hersteld zijn?

3. Kan er 's avonds of zaterdag iemand langskomen?

4. Is er garantie op mijn hersteld toestel?

5. Indien mijn toestel onherstelbaar is, kan ik dan een nieuw toestel bestellen?

7. Neemt Ge-fixt mijn oud toestel terug?

1. Wie wat waar?Ge-fixt is een hersteldienst van alle huishoudelektro. Ge-fixt is gespecialiseerd in het snel herstellen of vernieuwen van uw elektrotoestellen. Ge-fixt hersteld in de grote omgeving van Antwerpen en Brussel. Voor elektroservice in andere regio's kan u steeds terecht bij onze partners. Keukentoestellen zoals vaatwasser, oven, kookplaat, koelkast kunnen ook hersteld of vervangen worden.

2. Binnen welke termijn kan mijn toestel hersteld zijn? Meestal kan er iemand langskomen binnen de 2 dagen na u oproep. Voor dringende gevallen kan u het best telefoneren naar volgend nummer 0475/43.48.96 er kan dan onmiddelijk een afspraak gemaakt worden.

3. Kan er 's avonds of zaterdag iemand langskomen?Ja, indien u overdag niet thuis bent kan er s'avonds of zaterdag een afspraak gepland worden (zonder extra kosten). Wanneer u dit wenst kan u best rechtstreeks contact op nemen op volgend nummer 0475/43.48.96.

4. Is er garantie op mijn hersteld toestel? De garantie op een hersteld toestel is drie maanden, het komt echter zelden voor dat er na herstelling, het zelfde probleem zich voordoet.

5. Indien mijn toestel onherstelbaar is, kan ik dan een nieuw toestel bestellen?Ja, Ge-fixt kan u in een korte tijd een nieuw toestel leveren, Ge-fixt kan u persoonlijk met raad en daad bijstaan met de keuze van een nieuw elektrotoestel aan een voordelige prijs.

6. Zijn nieuwe toestellen bij Ge-fixt duurder dan in de grote ketens?Neen, integendeel de prijzen zijn zeer competitief in vergelijking met de grote ketens.

7. Neemt Ge-fixt mijn oud toestel terug? Ja, uw oud toestel word gratis meegenomen .

Vragen over elektroherstelling

 

 

 

 

 

 

 

veel gestelde vragen